zondag 10 juni 2012

... lapjes 280 en het aller aller allerlaatste H


Vandaag de 280-ste dag van de lapjes.
Ik plaats er maar 2, want gisteren heb ik er weer een stel over de post gekregen !!
Opgedaan met de lapjesruil.


Het 2-de huisje voor mijn naaldenmapje en daarmee ook echt het allerlaatste huisje.
Tenzij er een schoondochter is, die op het idee komt om ook huisjes in huis te hebben !!
Dat zou zomaar kunnen gebeuren.



Baukje had op mijn blog zitten neuzen en had wel zin in de restjes van mijn Red Delicious
Toen ben ik bij haar gaan neuzen en kwam de restjes van Aunt Grace tegen, zó leuk.


Van deze lapjes gaan stukjes in mijn apple-core ( de vrolijke lapjes, die ik iedere dag laat zien!)
Er is nog een stapel, daar + bovenstaande , heb ik een andere bestemming voor.
Dat vertel ik een andere keer.
.



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi huisje en de jaren 30 lapjes zo mooi en schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes en je laatste huisje ! Toch wel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie stofjes Mieke en toch wel jammer dat de huisjes nu echt klaar zijn.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer mooi zowel de lapjes als de huisjes! Ook wel weer leuk om met iets anders aan de slag te gaan, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger