vrijdag 1 juni 2012

Lapje 271 huisje 153 en n'update


Dag 271 van de lapjes

en

Dag 153 van de huisjes

en natuurlijk een update, want het is weer de 1-ste van de maand.


Eind mei was mijn streef stop datum, zoals je ziet moeten er nog 3 bij.
Het huisje van vandaag, plus nog 2, die ik nog moet maken.

Er zijn altijd mensen die graag meetellen, daarom heb ik de zijstraat ook nog maar even geplaatst.

Ik heb nog een hoop andere ' dingen ' in gedachte, de huisjes zal ik toch wel missen denk ik.
 

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend geheel, wens je wel sterkte bij het quilten met al die naadjes! Lief lapje, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor ! Leuk om naar te kijken de kleurtjes donkere en lichte daken ...
    Je kan nog een paar huisjes maken , dat helpt om te wennen als ze klaar zijn !

    Veel plezier nog even ,
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow je bent er dus bijna. Het resultaat ziet er prachtig uit.
    Ik ben heel erg benieuwd wat je nu allemaal gaat maken.
    Fijn weekend.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, dan maak je toch nog een miniquilte huisjes. Als je ze gaat missen.
    Groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Häuser sehen wunderschön aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus bijna klaar! Ik vind je huisjesquilt enig worden. Gister zak ik bij Sylvia voor het eerst de huisjes in het echt. Zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt nee is prachtig. Nog twee te gaan en dan klaar. Een hele prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog twee om het af te leren. Jammer, ik zal ze missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi!!! Die kleuren zijn geweldig en wat leuk met dat grote huis erbij!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Félicitation c'est fantastique!
    Beaucoup de travai.
    J'aimerais cela avoir le patron si c'est possible par @mail
    J'aimerais faire un carreau à la fois avec mes reste.
    Merci
    Gisèle du Canada
    Bonne fin de semaine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOOO WAUW,,,je huisje top wordt echt en plaatje ,
    ben er helemaal weg van

    groetjes
    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit leuk om te zien Mieke...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger