dinsdag 26 juni 2012

... lapje 296 en vogeltjes ??


Dag 296 met een lief rozen lapje.

en de vogeltjes !?!?!?
Wij hebben een nestkastje in de tuin, sinds gisteren hoor of zie ik daar niets meer.
Nu hebben wij een druk weekend gehad, misschien zijn ze al uitgevlogen?
Zaterdag zag ik pa of ma nog druk bezig.

 Ik sta op wacht om n vogel te zien !

 Ja daar is paps of mams.

 Snel naar n hapje toe (re-onder)

 Yummie yummie

 En vlug weer terug.
Het huisje zit inmiddels helemaal tussen het groen,eronder is een vijver.
DH heeft het opgehangen toen alles nog kaal was.
 Ik kan er dus ook niet  ' even '  inkijken.
.

5 opmerkingen:

  1. Nu hier zijn ze al uitgevlogen dus bij jou waarschijnlijk ook! Lief lapje, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nous avons aussi un maison d'oiseau. Nous avons remarquer les alles et venu mais pas de petit. Je leurs ai donmné des plumes blanches pour leur nid intérieur,mais rien. Ils sont toujours là tous les ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Ik neem aan dat ze ook zijn uitgevlogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend ... hopelijk komt alles goed met t "kroost":o)
    alles is inderdaad erg snel gegroied door alle regen en ook zon ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk is dit en zeker spannend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger