dinsdag 5 juni 2012

... lapje 275 en net op tijd ....

Ja, net op tijd een foto gemaakt van de pioenrozen in onze tuin.
En van de pioenrozen in de vaas hier in de huiskamer.

Lapje 275 van de VL-jes is nl een pioenroos.


Toen dacht ik opeens : " Oooo in de tuin en hier in de vaas. "



In de bloemenvaas begonnen ze gisteren ineens uit te vallen.

En in de tuin hebben ze met de regen van afgelopen nacht, een opdonder gehad.
Ben benieuwd of die nog goed open gaan komen.


Dus net op tijd de foto's gemaakt.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig die pioenrozen.
    Ja met een stevige regenbui op hundak zijn ze natuurlijk niet zo blij.
    Ik zou trouwens wel een dikke nachtbui kunnen gebruiken hier in mijn tuintje.
    Het heeft de afgelopen dagen wel wat geregent maar dat verdwijnt snel in mijn zandgrond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig lapje en hier zijn ze gelukkig nog in de knop! Dus hoop dat die mooi uit gaan komen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, je bent ook in je tuin geweest,
    ik moest ook even de 'schade'of juist de groei ;o)
    opnemen ...
    Mooi hoor de pioenrozen stof en de echte pioenrozen !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze toch mooi die pioenrozen, eentje staat bij mij in bloei en eentje vol in de knop het is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur je pioenrozen. Ik vind je lapje ook erg mooi.
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger