woensdag 20 juni 2012

... lapje 290 en een nieuw project


Dag 290 van de lapjes


en


Lappen voor een nieuw project, 2 lakentjes voor een kinderledikantje, voor de baby van DS1.
Die in oktober geboren gaat worden.
Geen felle kleuren , een borduurtje mag en een wat ouderwetse uitstraling mag ook.

Laat ik nou nog een kant van een versleten lakentje hebben. Dat ga ik in ieder geval gebruiken. Misschien niet ouderwets, maar wel oud.

Hier heb ik het linker stofje als hoofdkleur, het ruitje en het kant komen dan aan het lakentje.
Misschien wel het kant op het ruitje !
Bij deze heb ik ecru als hoofdkleur.

Bij welke van de 2 het borduurtje komt moet ik nog even bedenken.
Maar dat gaat vast helemaal goedkomen.

7 opmerkingen:

  1. Mooie ideeën!
    Het is leuk om dingen voor een baby'tje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes en dat oude kantje is helemaal top.
    groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige stofjes! Wordt vast heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief lapje en dat worden allebei schattige lakentjes, leuk om weer iets voor een baby te mogen maken! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief hoor :o)
    Leuk dat oude kantje van een lakentje !
    en leuke stofjes erbij ...
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stofjes dat worden straks erg mooie lakentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. piep

    dat bedje zal mooi gespreid zij n

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger