zondag 22 april 2012

lapje 231 huisje 113 en vlechtwerk


Lapje 231 en nog een extra groene er bij.

Huisje 113

Afgelopen week, liet Annelies een leuk tasje zien van vlechtwerk.
Ooit in een ver verleden, heb ik dat ook geleerd.
In de erfenis van mijn oma, zaten een paar rollen ongestreken biasband.
Dat paste mooi in de biasband maker. Meteen een plak laagje er tegenaan gestreken.
Het gemaakte band in repen geknipt en vlechten maar.
Dát viel nog niet mee.
Het resultaat is 4 kleine quiltjes van plm 25cm x 25 cm.

.


5 opmerkingen:

  1. Ik heb bewondering voor je, elke dag zo'n schattig huisje!!! Wat mooi, dat vlechtwerk, en nog een mooie herinnering aan je oma ook!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat vlechtwerk. En weer een mooi huisje en lapje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het ook een keer gedaan op de regiodag, maar is niet mijn ding, geef mij maar platte lapjes! Lieve lapjes en een wat soberder huisje, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je nu iets moois hebt gemaakt van het baisband van je oma, een leuke herinnering.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk Mieke dat vlechtwerk. Dat heb ik nog nooit gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger