woensdag 11 april 2012

... lapje 220 en huisje 102


Dag 220 van de lapjes

en

Dag 102 van de huisjes

Er zijn regelmatig mensen, die schrijven dat ze het zo knap vinden ... iedere dag 1 huisje.
Lieve mensen, ik heb een voorraadje en plaats iedere dag 1 foto van 1 huisje.
Het gaan er zeker geen 365 worden, tenzij mijn schoondochters er ook een kleed (je) van willen.
Ik zie wel, hoe lang ik doorga.

Van de lapjes ga ik een apple-core maken. Ik heb er al meer dan 365, ben de tel kwijt.
Binnenkort moet ik ze eens opnieuw op gaan spelden.
En dan wil ik ze met de machine aan elkaar gaan zetten.
.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi huisje en lapje is dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch vind ik het knap, je moet ze toch maken. Een per dag of veel op een dag......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voorraad of geen voorraad je hebt ze toech maar even met de hand gemaakt en ik vind het reuze knap van je.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tas heb je gemaakt!! En die applecore op de masjien?? Gaat dat met die ronde vormen???
    Ik vind dat altijd knap lastig en slap: maar ik vermijd ze!!
    groetjes, Sylvia
    ps het is gelukt, hoor!!! Echt hard gewerkt, maar tis af......jeweetwel.......

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger