maandag 16 april 2012

lapje 225 , huisje 107 en norepley 's


Dag 225 van de lapjes 9 een beetje onscherp !
Dit schattige lapje heb ik ooit in Frankrijk in een tuincentrum gekocht !
Aan een groot rek met van alles en nog wat, hingen lapjes, smal opgevouwen, klein kartonnetje er aan met een ophang haakje.
Ik denk dat het plm 20x30cm was en heb er toen een paar gekocht.

Huisje 107

en dan de " norepleys "

Met alle reacties op mijn blogjes ben ik heel erg blij.
Soms worden er vragen gesteld, maar helaas kan ik niet iedereen een antwoord geven, omdat ik dan een  ' norepley ' krijg.
Nu kan ik natuurlijk op het blog van die persoon gaan  zoeken, maar dat gaat dan ten koste van mijn handwerktijd.
Begrijp me aub niet verkeerd, ik snuffel en lees graag op andere blogs, maar dat komt niet altijd even gelegen, bij mij.
Daarom heb ik besloten om voortaan evt antwoorden meteen op mijn blog, onder de gestelde vraag te gaan zetten.
.

3 opmerkingen:

  1. Dat probleem kom ik ook vaak tegen. Ik heb zoveel mogelijk mailadressen in mijn adressenboek opgeslagen. Ik klik dan wel gewoon op antwoorden, wis noreply en vul het juiste adres in. Maar heel soms heb ik geen adres, dan is het echt vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht even dat het aan mijn ogen lag hihihh mooi huis heb je weer gemaakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, dat probleem kom ik ook nog weleens tegen! Niet iedereen heeft een actief emailadres op haar blog staan!
    dus dan zet ik idd ook het antwoord in mijn eigen reacties, maar of daar nog naar gekeken wordt.....geen idee! Maar ja, die verantwoording ligt bij de vragenstelster zelf, toch!!

    Leuk,een lapje bij een tuincentrum gekocht....

    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger