de stichery's voor mijn kerstkleed, naar het voorbeeld van http://gailpandesigns.typepad.com/ zijn klaar.
maar nu nog een mooi kleed ervan maken.
ik heb nog geen idee hoe !
dinsdag 10 november 2009
zondag 8 november 2009
herfstvakantie in Spanje
normaal schrijf ik hier heel weinig privé zaken.
maar deze foto's wil ik jullie toch laten zien.
afgelopen herfstvakantie hebben wij een cultuureis gemaakt door andalusie, zuid spanje. SCHITTEREND.
ik weet niet wanneer het patchwork ontstaan is, maar de muren van keramiek mozaiek tegeltjes lijken net patchwork dekens.
maar deze foto's wil ik jullie toch laten zien.
afgelopen herfstvakantie hebben wij een cultuureis gemaakt door andalusie, zuid spanje. SCHITTEREND.
ik weet niet wanneer het patchwork ontstaan is, maar de muren van keramiek mozaiek tegeltjes lijken net patchwork dekens.
en de vloeren uit de opgravingen van italica, zijn ook prachtige patchwork kleden.
halfronde tas vervolg

mijn eerste halfronde tas, was mooi (zie link eerdere berichten) ........ maar ik zag mezelf daar nog niet mee lopen.
mijn dochter vond hem leuk, dus zij kreeg hem.
nadat ze heel veel complimenten kreeg, dacht ik bij mezelf .........hhhmmmm dan toch maar ??
eerst heb ik er 1 voor een vriendin gemaakt en daarna nog 1 voor mezelf.
waarmee ik tijdens onze herfstvakantie, punten scoorde !!
zaterdag 10 oktober 2009
woensdag 16 september 2009
gail pan
ik ben er ook aan een begonnen,
een leuk werkje.
eerst ga ik alles borduren, daarna zie ik wel,
hoe en wat.
dinsdag 15 september 2009
country calender BOM vervolg
het is al weer half september en mijn laatste 2 kalender plaatjes staan er nog niet ! ik lag een beetje achter.
als je op " oudere berichten " klikt, krijg je alle afbeeldingen te zien.
nu is het weer uitkijken naar 1 oktober ! hahahha
woensdag 22 juli 2009
2009 droomdekens.
Vorig jaar heb ik 2 droomdekens gemaakt, voor dit jaar had ik er 4 in de planning, maar het zijn er 3 geworden.
van iemand uit het dorp heb ik een aantal lappen/gordijnstoffen gekregen.
Heel leuk om te doen, maar mijn eigen werk komt in het gedrang.
Daarom laat ik het bij 3.
Volgend jaar zie ik wel weer.
Deze week gaan ze de deur uit.
zondag 5 juli 2009
verjaardag ajla
woensdag 1 juli 2009
workshop stichery bij ellies quiltplace

25 juni 2009
een ochtend workshop in antwerpen bij ellen, samen met ank en marja.
heel gezellig, we gaan " Bird's spa " maken.
een aantal stichery steken doorgenomen en uitgeprobeert natuurlijk.
de heen en terug reis, samen met ank, was ook gezellig en ging gelukkig vlot, met de nodige instructies van mijn "mio" een onmisbaar ding! 

Het is klaar.
donderdag 7 mei 2009
boxkleed voor sybe 25-10-2008
Abonneren op:
Posts (Atom)








