dinsdag 10 november 2009

gail pan , vervolg

de stichery's voor mijn kerstkleed, naar het voorbeeld van  http://gailpandesigns.typepad.com/  zijn klaar.
maar nu nog een mooi kleed ervan maken.

ik heb nog geen idee hoe !

zondag 8 november 2009

herfstvakantie in Spanje

normaal schrijf ik hier heel weinig privé zaken.
maar deze foto's wil ik jullie toch laten zien.
afgelopen herfstvakantie hebben wij een cultuureis gemaakt door andalusie, zuid spanje. SCHITTEREND.

ik weet niet wanneer het patchwork ontstaan is, maar de muren van keramiek mozaiek tegeltjes lijken net patchwork dekens.





en de vloeren uit de opgravingen van italica, zijn ook prachtige patchwork kleden.







halfronde tas vervolg


mijn eerste halfronde tas, was mooi (zie link eerdere berichten) ........ maar ik zag mezelf daar nog niet mee lopen.

mijn dochter vond hem leuk, dus zij kreeg hem.

nadat ze heel veel complimenten kreeg, dacht ik bij mezelf .........hhhmmmm dan toch maar ??


eerst heb ik er 1 voor een vriendin gemaakt en daarna nog 1 voor mezelf.

waarmee ik tijdens onze herfstvakantie, punten scoorde !!

zaterdag 10 oktober 2009

woensdag 16 september 2009

gail pan

gail pan,

ik ben er ook aan een begonnen,

een leuk werkje.

eerst ga ik alles borduren, daarna zie ik wel,

hoe en wat.

dinsdag 15 september 2009

country calender BOM vervolg



het is al weer half september en mijn laatste 2 kalender plaatjes staan er nog niet ! ik lag een beetje achter.


als je op " oudere berichten " klikt, krijg je alle afbeeldingen te zien.





nu is het weer uitkijken naar 1 oktober ! hahahha

woensdag 22 juli 2009




2009 droomdekens.



Vorig jaar heb ik 2 droomdekens gemaakt, voor dit jaar had ik er 4 in de planning, maar het zijn er 3 geworden.
van iemand uit het dorp heb ik een aantal lappen/gordijnstoffen gekregen.

Heel leuk om te doen, maar mijn eigen werk komt in het gedrang.

Daarom laat ik het bij 3.
Volgend jaar zie ik wel weer.


Deze week gaan ze de deur uit.




zondag 5 juli 2009

verjaardag ajla



25 juni 2009


Ajla is jarig, 2 jaar alweer.


Ze is helemaal weg van winnie the pooh.


Dus een dekentje maken met beertjes.


met een handtekening achterop.

helaas, blogger draait zelf de foto vd handtekening.

hoe moet ik die een kwartslag draaien ??

woensdag 1 juli 2009

workshop stichery bij ellies quiltplace



25 juni 2009




een ochtend workshop in antwerpen bij ellen, samen met ank en marja.


heel gezellig, we gaan " Bird's spa " maken.


een aantal stichery steken doorgenomen en uitgeprobeert natuurlijk.


de heen en terug reis, samen met ank, was ook gezellig en ging gelukkig vlot, met de nodige instructies van mijn "mio" een onmisbaar ding!
Het is klaar.

donderdag 7 mei 2009

boxkleed voor sybe 25-10-2008


oktober 2008
het 2-de kindje van mijn petekind is geboren.
en een boxkleed stond op het verlanglijstje.
bij ' gelrebloem ' stoofen besteld en het kleed met stichery gecombineerd.
een achterop etiket er bij gemaakt en klaar was het weer.






( dit bericht heb ik ooit eerder geplaatst,
maar met een klik op de verkeerde knop, was het verdwenen !)
Powered By Blogger