zondag 27 december 2020

Claudine's Quilt

Het is al weer lang geleden en ondertussen is hier volgens mij e.e.a. veranderd. In plm mei ben ik lapjes bij elkaar gaan zoeken om aan een project van Dorry deel te nemen nl. : Claudine's Quilt Iedere maand een nieuwe link , naar een nieuw deel van de quilt. Heel veel lapjes heb ik getekend en geknipt . Klaar gelegd om mee op vakantie te nemen.
Zo leuk om te maken , het middendeel van de quilt.
Het eerste hoekblok , 4x maken.
De eerste rand tussen de hoekblokken. Dan het tweede hoekblok maken , en daarna het derde hoekblok.
De foto van de randen , staat onder het middenstuk , ik weet niet hoe ik dat moet veranderen ! Te lang niet hier geweest .
En toen was de top klaar. Het doorquilten laat nog even op zich wachten , eerst wat andere ' dingen '.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger