zondag 20 oktober 2019

Nog een paar weken en dan komt ...............

Sint Nicolaas en zijn mannen weer in het land.
Bij ons zijn ze welkom.


Kerst is nog iets verder weg .
Maar in de Kerstsfeer heb ik alvast 2 poppen dekentjes gemaakt.

Deze is voor een kleindochter die weg is van oranje en geel .
Misschien moeilijk te zien , maar er zit een oranje sashing .
Gele blokken en de achterkant is helemaal oranje/geel.

En deze is voor een kleindochter die een sterkte voorkeur voor blauw heeft.

In mijn kast lagen en liggen nog , kinderstofjes .
Die ' moest ' ik van mezelf gebruiken , voordat de kindjes deze afbeeldingen niet meer leuk vinden.

Dit jaar heb ik niet stil gezeten !
In februari ben ik aan een deken begonnen , die in " quilt en zo " stond.
2 weken geleden was het klaar .
Met de hand gepatched ( met kartonnetjes ) en met de hand doorgequilt.
Alles bij elkaar was het iets meer werk , dan ik gedacht / verwacht had.
Maar het resultaat is super mooi ( al zeg ik het zelf ).



Zwaai zwaai , tot de volgende post !



4 opmerkingen:

  1. Alweer zoveel leuks en wat een prachtige quilt is die blauwe quilt die je hebt gemaakt.Fijne Zondag Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi het blauwe quilt, ook de kleine quiltjes zijn goed geslaagd.
    Leuk kleindochters die nog met poppen spelen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, de poppendekentjes! En de deken uit de Quilt en zo vind ik helemaal geweldig. Wat is die mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger