maandag 24 december 2018

En weer het e.e.a. gemaakt.

Ja, ik weet het , kom veel te weinig op mijn blog.
Het kost gewoon een hoop tijd.
Maar , ik zit niet stil.
Voor Sinterklaas eindelijk eens iets gemaakt wat de kleinkinderen leuk vinden.
Was ik al zo lang van plan , maar het kwam er steeds niet van.

Voor Kerst ben ik in 2009 aan een borduur/ stichery werkje begonnen.
Eindelijk 2 weken geleden afgemaakt.
Een beetje een vage foto !


Fijne Kerstdagen allemaal.

Ik vergeet nog wat !
Een poosje geleden heb ik nog een workshop " vouwtechniek " gedaan.
Gegeven door Ria Spaans.
Bij Quiltstoffen.nl in Rijen
Heeeeeeeeeeeel leuk om te doen.






Ik heb vast en zeker nog meer gemaakt.
Ja, een deken voor een nichtje , vergeten een foto te maken toen het klaar was.
Wel een foto van de gesneden en gestikte stoffen /blokken.
Het patroon komt uit de laatste Quilt en Zo.

Aan de achterkant een zwarte fleece deken en machinaal doorgequilt.
Door dat fleece , gaat het natuurlijk wel een beetje bobbelen , maar voor een deken voor op de bank , is dat geen probleem.

2 opmerkingen:

  1. Je bent ook fijn bezig, mooie blokken gemaakt.
    Quilt & Zo staat vaak mooie patronen in. gezellig dat je langs kwam op mijn blog Fijne dagen en de jaarwisseling .
    Alle goeds gewenst
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zeker niet stil gezeten, Mieke! Mooie werkstukken heb je gemaakt.
    Veel gezondheid en creativiteit in het nieuwe jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger