vrijdag 27 september 2013

En er is nog meer klaar !

Voor kleindochter had ik een leuke sjaal gehaakt.
Die ze iedere dag aan doet !
Zie vorig berichtje.
Ik maakte er voor haar nog een paar pols/handwarmers bij.

 
Voor onze andere kleindochter van 2jaar , haakte ik ook een sjaal.

 
En toen nog 1 voor onze kleinzoon van 1jaar, een groene. Voor hem ga ik ook nog een blauwe maken.
 

En onze dochter wil er ook heel graag 1 hebben , dus ...... een petrol kleurtje.



En 1 van onze schoondochters heeft graag een grijs exemplaar. Voor haar ga ik er ook een paar handenwarmers bij maken.
Daar ga ik volgende week allemaal aan beginnen.

Och, ik ben van de straat en zit regelmatig, onder onze terrasoverkapping, heerlijk in de zon.
Fijn weekend allemaal.
.


 

 

9 opmerkingen:

  1. Nou Mieke jij zit ook niet stil ,wat leuk allemaal.
    Nog over het quiltweekend ik sta op de reservelijst ,dus misschien gaat het lukken.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Mieke, wat zullen jouw kleinkinderen er lekker warm bijlopen deze winter.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Mieke, jij hebt er de smaak van te pakken, voor je het weet heeft de hele familie zo'n leuke en lekker warme sjaal, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk he? dat haken, ik zit 's avonds ook zo fijn te haken met mijn hexagonnen en het schiet zo lekker op. ze zijn erg mooi, misschien begin ik er ook nog wel aan, ik heb een omslagcape gemaakt voor mezelf en daar moet nog een sjaal bij, maar zoiets lijkt me ook wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haken is echt ietsje verslavend. Leuk is alles geworden.
    Ik haak al mijn rest garens op, aan granny's, zo even pakken, zoals onder het koffie drinken
    fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al die sjaals, bij jullie gaan ze deze winter geen kou hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig wat een produktie. Wat zullen ze blij zijn met zo'n Oma.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk Mieke, , zal mijn kleindochters ook eens gaan verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi patroon gebruik je mieke!
    Handig die pols warmers!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger