zondag 7 april 2013

Rijswijk en update Kaffe Fasset

Een paar blogjes terug liet ik een stuk van een top zien, gemaakt van KF lapjes.
" Gekocht geruild gekregen...... en te goed. "

De te goed lapjes heb ik inmiddels in een grote dikke envelop ontvangen van Ria ( geen blogger).
Dank je wel Ria.

Er zat het e.e.a. bij dat ik voor de KF top kon gebruiken.
Dus deze week meteen actie.


Heel veel kleuren, maar ze passen zó mooi bij elkaar dat het absoluut niet storend is.
Naar mijn smaak, dan wel te verstaan.
Ik heb nog genoeg repen over om voor de afwerkbies te gebruiken.
Dat zouden dan weer andere kleuren en motieven worden.
Gisteren in Rijswijk heb ik een stof gevonden, die ik daar dan voor ga gebruiken.



Verder heb ik daar nog een neutrale groene en rode stof meegenomen om in een Kerstquilt te gebruiken.
En natuurlijk een paar lapjes voor de fun.

In Rijswijk natuurlijk hele mooie quilts zien hangen.
o.a.
De antieke serie van Dorry.
De huisjes van Marina en Merian en Jeanneke.
Een kerstquiltje van Monique Fischer ( bekend van LopZ)
En mooie quilts van Mieke Gootjes .
En nog heel veel andere quilts.

16 opmerkingen:

  1. at ziet er prachtig uit met die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quilt en mooie lapjes er weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben vandaag ook in Rijswijk geweest. Was supergezellig, je hebt leuke lapjes gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie KF quilt wordt dat! Er hing inderdaad veel moois in Rijswijk. De huisjes vond ik enorm leuk om fe zien (zie ook mijn blog va vandaag) en de quilts van Mieke Gootjes heb ik altijd al mooi gevonden! En leuk om te zien, want in de jaren 90 heb ik met haar veel gecorrespondeerd en lapjes geruild, die kom ik dan ook weer tegen in haar quilts en dat is helemaal leuk! Er zitten lapjes van mijn wiegbekleding in haar quilts (Lina Brown) hoe leuk is dat???
    Groetjes
    Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordt wel een heel leuke en vrolijke quilt! En dat hartenlapje vind ik ook al zo schattig, gewoon voor de heb! Grijns! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die KF stofjes. Helemaal mijn ding! Enig patroon ook Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Mieke,
    Bedankt voor je ontzettende lieve woorden, heerlijk om zo even opgebeurd te worden als je een beetje verdrietig bent.
    Ja ik moet me niet kwaad maken over zo´n mens maar die boze woorden raakten mij ontzettend.
    Ik heb zo´n ontzettend veel warme berichtjes gekregen op mijn blog en via de e-mail dat maakt alles weer goed wat zij verpeste.
    Ik heb die boze worden één voor één in de prullenbak gegooid en ga gewoon lekker door met mijn stijl:)

    Lekker fris al die kleurtjes maar zoals je zelf ook al zegt het staat goed bij elkaar!
    Een knuffel voor jou en ik wens je een fijne avond.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit word een speciaal quilt met al je lapjes ruil,
    Wat een leuk patroon
    Fijne week groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die KF-quilt wordt echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, die kleuren! Prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, thiѕ paragraph іs ρleaѕant, my younger sisteг is analyzing such things, so I am going to convey her.


    Check οut my web site: find.hamptonroads.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hеy would you mіnd lеtting
    me know which webhost you're working with? I've loаded your blog in 3 completely
    ԁiffeгent inteгnet bгoωseгs
    and I must ѕay this blog lоads a lot faѕter then most.

    Can you suggest а gοod hosting provider at a
    rеaѕonablе рrice?

    Kudos, I appreciate it!

    My ρagе :: how to make a website for free

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Admiring the timе anԁ energy you ρut
    intо yοur sіte and in depth information
    you provide. Ιt's nice to come across a blog every once in a while that isn't
    the ѕame out of dаte rеhashed matегial.
    Fantastic reaԁ! I've saved your site and I'm aԁdіng yοur RSS feeԁs
    to my Google account.

    mу site: crear pagina web

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Afteг I originally commented I seem to havе
    clicκed on the -Nоtify me when new comments are аԁded- chеckbox and from now on eѵеry time
    a comment iѕ added I reсіeve
    4 emails with the exact ѕame соmment.
    Perhaps there is a meаns you are able to remοѵe mе from
    that serνice? Thanks!

    Fеel fгеe tο vіsit my sіte bookmarkpanel.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekkere felle lapjes Mieke ... dacht echt dat dit niets voor jou zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger