zondag 3 februari 2013

de 2-de serie van 5 en ook wat klosjes.

En toen was de 2-de serie van de 5 ook klaar. Nog 3 weken te gaan.
Ik had een zielig kussenhoesje op de bank liggen. Toen heb ik er maar een 2-de bijgemaakt, met klosjes. Die zijn leuk om te maken. Even op de naaimachine, heeeeeeeeeeeerlijk, weer wat klaar.
Gemaakt van nog steeds restanten van de Tannenbaum ! Zou het pakket een beetje royaal geweest zijn. Ik heb resten in de ocean wave, het eerste kussentje en nu een 2-de kussentje en nog heb ik over !!

10 opmerkingen:

  1. wat een leuke resten! Hoe heb je de achterkant van dat kussenhoesje eigenlijk gemaakt? Fijne zndag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokken. Je kussenhoes is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Die blokjes maar ook de kussenhoes. Dat heb je snel gedaan zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokjes Mieke en die donkere achtergrond bij de klosjes is ook erg leuk.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je, ik heb je op die van mij geplaatst!! (dequiltschuurgoesitaly)

    Groetjes Babette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er mooi uit Mieke wat restjes al niet voor moois kan maken
    Fijne maandag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi word de 5 weken blokken Quilt ! In paars tinten :o))

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. soms krijg je lekker royaal je stofjes aangeleverd, heerlijk toch........of niet? Want op een gegeven moment is het wel genoeg gebruikt, he?!
    Je twee stitcherietjes zijn schattig, zo fijntjes!!!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger