zaterdag 12 januari 2013

Het duurde even, maar dan heb je ook wat !

Haha, eigen roem stinkt, zeggen we altijd ! Maar het is best aardig gelukt, al zeg ik het zelf. Alleen fotograferen is niet mijn sterkste kant. Ik had een foto gemaakt, daarna de quilt in het trapgat gehangen. Nu bleek de foto bewogen te zijn. Tja, toen moest ik moeilijk gaan doen om weer een foto te maken !
Vorig jaar ( is nog niet zo lang geleden), dus een jaar geleden, begonnen aan deze quilt. 1000x uitgehaald en weer opnieuw. Die schuine lijn tot in de hoek door laten lopen is een ellende ! Eigenlijk moeten er nog 2 randen omheen, maar dan gaat het geheel te groot worden voor de plek waar het uiteindelijk komt te hangen. De slaapkamer ... er moet nog een haak o.i.d. in de muur. Dat mag DH doen.
Het middenstukje is een klein restantje van de linnenuitzet van mijn moeder. De 1-ste letter van de achternaam van mijn vader en de 1-ste letter van de achternaam van mijn moeder. .

20 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig. Ik vind de kleurkeuze ook zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilt. Je mag er best trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef jezelf rustig een pluim en steek er eentje van mij naast ;) Leuk zo met dat oude monogram, helemaal leuk dat het 'uit de familie' komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chapeau!, wat is dit een mooie quilt geworden en bijzonder leuk het persoonlijke middenstukje met dat prachtige monogram.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is wel supermooi geworden, en de kleuren vind ik erg mooi.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg. Zeker iets om trots op te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. applaus voor jou, echt een prachtige quilt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met deze mooie quilt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige quilt is dit geworden zeg. Daar MOET je trots op zijn. Hele mooie kleur keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend en wat een prachtige quilt! Dat middenstukje maakt hem helemaal speciaal! Leuk dat je dat zo hebt verwerkt!
    Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige quilt is dit. En wat zit er een erg mooi en bijzonder middenstuk in.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je maakt prachtige dingen, Mieke. gr. Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou zeggen, Laat maar stinken, je quilt is super geworden :o)
    Groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier mag je mee pronken. Geweldig.
    En het middenstuk maakt het extra .. mooi bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, wat een mooie quilt!
    Leuk dat mooie middenstukje, maakt het heel bijzonder.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kleuren heb je voor deze quilt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend is deze geworden, en dan dat middenstuk, heel bijzonder.Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waauw, je quilt is echt heel mooi geworden, mooie kleuren zijn het ook. Daar mag je jezelf best een pluim voor geven hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie quilt is het geworden, daar mag je gerust trots op zijn.
    Mooi ook het midden stuk met een speciale herinnering.

    Fijn weekend,Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger