maandag 23 juli 2012

helaashelaashelaas........

Mijn laptop is 99% zeker heel erg kapot en d garantie is voorbij. Ik zit nu op mijn telefoon te ' pielen ' !!! Via de pc kan ik niet bij blogger komen. Daar mag DS iets van fire fox opzetten. Tijdens onze heerlijke zwaar bewolkte van frisse wind voorziene vakantie,in Frankrijk, heb ik lekker met de hand zitten naaien. Uit de hoeveelheid die ik af heb,kun je denk ik ook op maken hoe het weer was. Ik zal proberen n foto te plaatsen. Geen idee hoe groot die uit gaat vallen. Ik ben begonnen met de lapjes die ik in maart van schoondocher had gektegen. Het is n patroon uit n boek v Kaffe Fasset. Het heet " pickle dish ". Dit is de productie van plm 9 dagen. Ik moet alles nog n keer uitleggen en n nieuwe foto maken. Ppppfffff ik zou niet weten hoe ik n foto uit mn galetei moet halen. Ik krijg alleen de optie ' uploaden v a pc ' . Tips zijn welkom. helaas jullie hebben nog wat te goed !!!

5 opmerkingen:

  1. Ooooo wat een gedoe hè via de phone. Als je een smartphone hebt met android kun je er blogger voor android opzetten. Anders is het volgens mij niet te doen. Ik ben wel heel benieuwd naar je quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep

    hey meid niet leuk, en ik ken er niks van....

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet toch makkelijk via de pc kunnen hoor, dus zet je DH maar aan het werk en laat ons je mooie maaksels maar zien! Geniet van de zon, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van je laptop. Ik kan er ook niet buiten. Ben benieuwd naar je maksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer! Hoop dat de problemen snel opgelost zijn.
    Lieve groet, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger