zondag 18 maart 2012

... lapje 196 en huisje 78


Lieve trouwe volgers .... zelf heb ik een paar hele drukke dagen gehad,weinig blogs gelezen en nog minder reacties geplaatst.
Aankomende week is ook druk ivm verjaardagen en alles wat er bij komt kijken. Ik kom wel lezen en kijken, maar reageren vermoedelijk niet zo veel.
Deze week start ik ook met het maken van een boxkleed, met stichery erin.
Baby komt binnen nu en 2-3 weken ter wereld, ik mag dus opschieten.


Vandaag dag 196 van de lapjes

en

Dag 78 van de huisjes

Fijne zondag allemaal.

5 opmerkingen:

  1. Dat wordt lekker doorwerken. Ik zal aan je denken. Weer een leuk huisje. 'Mac loket'.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En gaat het huizen bouwen dan gewoon door of las je een bouwstop in?
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukertje
    Fijne zondag groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your little house blocks are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja soms moet je uitkijken jezelf niet voor bij telopen, hoop dat je boxkleed op tijd af is en weer lief en lief~! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger