zondag 8 januari 2012

... lapje 126 en huisje 7


Dag 126 van de VLjes

en

Dag 7 van de huisjes.

Ik krijg af en toe de vraag, of ik nu  iedere dag een huisje maak en hoeveel ik er ga maken.

Ik heb een aantal lapjes, per huisje, bij elkaar gezocht en het patroontje daarop overgenomen en zo stapeltjes gemaakt.
Dezelfde lapjes zie je bij mij ook terug komen, ze hoeven niet steeds verschillend te zijn.
Het voorhuisje is vaak wel een ander lapje, want dat past precies uit de overschot van het apple-core lapje.

Dan ga ik zitten ketting - naaien en maak een paar huisjes.
Als er een stuk of 7 klaar zijn, maak ik er meteen foto's van.
Uit die voorraad foto's kan ik er iedere dag 1 op mijn blog zetten.

Zo doe ik dat met de VLjes ook. Ik heb er genoeg en ze staan allemaal al op de foto.(de applecore's)

Hoeveel huisjes ik ga maken ?
Geen idee, ik zie wel of het er 365 gaan worden. Als ik het beu ben, stop ik gewoon.

4 opmerkingen:

  1. Weer een lief lapje, je huisje is weer zo mooi, ik vind de kleurkeuze heel mooi, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke huisjes! Je hebt al een prachtige serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lapjes, leuke huisjes!
    Succes en groeten,
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger