zondag 20 november 2011

... lapje 78 en nog meer moois !



Dag 78

En gisteren viel er een zachte envelop op de deurmat.
Lia bedankt voor de mooie lapjes.
Ik kan weer een aantal minder mooie uit mijn verzameling halen en deze mooie toevoegen.
Er zat er 1 bij die ik al heb.

Het verbaast mij steeds dat iedereen andere lapjes heeft dan ik zelf. Van een aantal mensen heb ik wat gekregen, nu de 1-ste dubbele.

Zo ook met de siggies, ik heb er over de 400 en ook daar pas 1 stofje, dat ik zelf al had.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lapjes heb je gekregen en het lapje wat je zelf hebt is ook al zo mooi. Dat wordt straks een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een succes de stofjesruil. Je hebt mooie lapjes en wat ik er zelf van ga maken...
    ik weet niet goed, denk er nog wat nachtjes over.
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger