zondag 4 september 2011

Bloggen bij blogger

Susi en nog vele anderen, sinds een paar maanden kan ik niet meer bij iedereen reageren op julie berichten.
Bij het plaatsen van een reactie, moet ik bij een aantal blogs  kiezen op welke manier ik plaats. 
In mijn geval via google account of anoniem.
Maar google account, pakt niet bij iedereen en de keuze anoniem heeft niet iedereen.
Ik moet dus een ander account aan gaan maken, want het ligt aan google.

Maar kan ik zomaar een ander account aanmaken ?
Ik heb geen idee hoe dat werkt of hoe dat moet.

.

2 opmerkingen:

  1. Mieke je kan gewoon een Google account aanmaken via bloggers dat heb ik ook,
    http://www.google.com

    Daar kan je iedereen op zetten die niet bij bloggers staan, en dan kan je op iedereen reageren.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had het probleem op vakantie maar hier niet.......weet niet waaraan het ligt en kan je dus ook niet helpen.......

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger