dinsdag 28 juni 2011

Ik baal !!

Ggggrrrrr , ik heb tintelende handen !!!!!!!!!
CTS oftewel CarpaalTunnelSyndroom !

De laatste weken heb ik wel heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel zitten handwerken en lekker achter de pc gezeten.
God straft onmiddelloos, zeggen wij vaak.

Volgende week woensdag naar het ZH.
Een verpleegkundige doet een onderzoek, als het inderdaad CTS is, kan ik diezelfde ochtend door naar de neuroloog, die een spuit geeft.

Een operatie doen ze alleen in ver gevorderde gevallen.
Een jaar of 20 geleden heb ik het ook gehad, ik herkende het en was er dus snel bij.

Handwerken staat nu dus op een heel laag pitje !
En ik ben een wandkleed aan het maken voor de baby kamer van zoon en schoondochter.
Dat zal helaas iets later klaar zijn dan ik in de planning had, maar ja het is niet anders.

Dit wilde ik even kwijt, bedankt voor het lezen !

10 opmerkingen:

  1. heb hetzelfde probleem gehad 3 jaar geledenen uiteindelijk werd het ook een operatie hopelijk moet het nu niet meer gebreuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Mieke sterkte, wat afschuwelijk, dat is het ergste wat een handwerkster kan overkomen.
    Groetjes Joke en een dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg, veel sterkte...
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte en wat vervelend ik hoop voor je dat ze het snel kunnen oplossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat erg voor je. Ik wens je veel beterschap en hoop dat het snel over is.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sterkte!!!!!Ik ben in oktober vorig jaar geopereerd en heb echt 3 maanden weinig tot niets kunnen doen. Goed van je dat je op tijd heen gegaan bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. piep

    hey meid, ga heel hard duimen dat de spuit zijn werk doet, en snel, is idd zo erg dat je wel wil die naald oppakken maar die verd....pijn

    knuf knuf quiltingmieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger