zondag 8 mei 2011

En weer wat klaar.

Het schiet al weer op met de zwangerschap van schoondochter.
Eind juli is ze uitgerekend, spannend.
Ze willen niet weten of het een meisje of een jongetje gaat worden.
Lekker warm slapen kan hij of zij in ieder geval, want er zijn 2 trappelzakken/slaapzakken klaar.
Links wit met een blauw spikkeltje en verschillende kleuren knoopjes, niet alleen rose  en ook niet alleen blauw.
Hahahaha, het is toch wat met die Nederlanders, rose voor meisjes en blauw voor jongens.
Eigenlijk maakt het toch helemaal niets uit, als het maar de juiste smaak is.
En van de stof rechts is er ook een lakentje.

Het volgende ??????? Een mandje voor op de commode bekleden, met de stofjes die over zijn van de trappelzak rechts, dus lila/wit.

En ik ben een poppendekentje aan het maken Greetje van Jeanneke Op haar blog even een stuk naar onderen scrollen.
Als de baby een meisje is, ga ik het groter maken voor op de kinder wagen.
Als het een jongetje is, moet ik iets anders verzinnen.
Ik ga er dus gewoon 2 maken.

2 opmerkingen:

  1. piep

    wat mooi meid die trappelzakken
    en hoe spannend af te wachten wat het worden gaat, een meisje of een jongen maar ach als het maar gezond is he

    veel plezier nog met het verwerken vn de restjes stof

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo mieke wat leuk die trappelzakken en wat spannend dat je schoondochter bijna is uitgerekend.
    Misschien een kleien tip voor de trappelzakken. Ik ben zelf kraamverzorgende en baby's mogen voorlopig geen trappelzakken aan en als ze er een aan doen dan moeten die aansluiten aan hun lijfjes met zacht elastiek anders zakken ze erin met hun armpjes en hoofjes en dan kunnen ze stikken.
    Ik zeg dit niet om je af te schrikken maar om je te waarschuwen..
    Ik wens je heel veel plezier met je a.s kleinzoon of kleindochter.
    hartelijke groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je er even was.

Powered By Blogger